MD Group Logo

Financieel Medewerker Debiteurenadministratie

Hours per week:
24
June 16, 2021

x

Financieel medewerker debiteurenadministratie

Functieomschrijving en werkzaamheden

Jij beheert de ondersteund de Financiële administratie 7 entiteiten (waarvan 5 horeca en 1 festival) van A tot Z en bent hierbij het belangrijkste aanspreekpunt voor de leveranciers. Tevens signaleer jij waar in het proces een verbeterslag gemaakt kan worden en neemt onze zakenrelaties hier op professionele en persoonlijke wijze in mee.

Welke werkzaamheden liggen er voor je klaar?
  • Draagt zorg voor een zorgvuldige administratie van de complete boekhouding, door o.a. het inboeken en opmaken van facturen in Exact Online;
  • Onderhoudt geregeld contact met de leveranciers en overige zakelijke relaties voor o.a. advies, feedback en gestelde vragen;
  • Maakt periodiek de aangiften BTW op;
  • Maakt de aansluitingen en rondrekeningen als voorbereiding op de jaarrekening;
  • Uitzoeken van verschillen, beoordelen of verschil actie vereist, waar nodig afstemmen met klant, creditcard-organisatie, uitvoeringsorganisatie en/of sales;
  • Controleren van openstaande saldi, signaleren van achterstallige betalingen;
  • Beoordelen van trends in betalingsgedrag van (vaste) relaties, signaleren van bijzondere gevallen;
  • In gang zetten van de standaard incassoprocedure, schriftelijk en/of telefonisch benaderen van klanten (e.e.a. volgens procedure);
  • Verwerken van de respons op aanmaningen, signaleren van niet-betalers en afstemmen met manager c.q. sales t.a.v. de vervolgacties;
  • Aanmaken van dossiers van niet-betalers en toelichten van dossier aan de manager en/of het incassobureau;
  • Behandelen van vragen en bezwaren van debiteuren, afstemmen met sales in geval van vermeende afwijking (t.o.v. contract) in toegepaste prijs-, betaal- en leveringscondities;
  • Bewaken van de voortgang van (de afhandeling van) lopende bezwaren;
  • Corrigeren van ingezette incassotrajecten en/of verlengen van betaaltermijnen (conform procedure) in de geautomatiseerde systemen.
Ben jij?
  • Iemand met HBO werk en denkniveau;
  • Proactief in het uitvoeren van je werk, je kijkt verder, neemt initiatief;
  • Iemand met minimaal 3 – 4 jaar relevante werkervaring;
  • Beheerser van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Iemand met ervaring in Exact online (is een must);
  • Van nature een nauwkeurige werker met cijfermatig inzicht;
  • Woonachtig in Amsterdam of omgeving?
Wat bieden wij jou?
  • De kans om onderdeel te worden van een jong, hecht team waarnaast hard werken, een positieve sfeer en gezelligheid key zijn van ons succes;
  • Groei met ons mee! Wij zijn een snelgroeiende organisatie, waarin we mensen zoeken die hierin mee willen groeien;
  • Elk jaar meerdere personeelsfeesten;
  • Marktconform salaris met exclusieve medewerkers voordelen binnen onze organisatie;
  • 3 dagen per week werken bij ons op kantoor. Onze voorkeur gaat uit naar maandag – woensdag, andere vaste dagen zijn mogelijk in overleg.




APPLICATION FORM

Max file size 10MB.
Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.